Unul din şapte români a planificat cheltuirea a peste 5.000 de lei pentru Black Friday 2025, 60% mai mult decât acum doi ani. Electrocasnicele mici, hainele, televizoarele şi telefoanele sunt în topul preferinţelor. Black Friday se menţine printre cele mai cunoscute evenimente din România, cu o cotă de popularitate şi notorietate de peste 90%, arată studiul Kantar România.
Chiar dacă presiunile economice rămân ridicate, vedem că interesul pentru Black Friday se menţine la cote importante, iar încrederea în eveniment rămâne la un nivel constant, circa 30% dintre respondenţi având încredere multă şi foarte multă în el. Iar cei din segmentul de vârstă 18-24 de ani, specific generaţiei Z, manifestă cel mai ridicat nivel al încrederii, la o cotă de 50,4%. Potrivit sursei citate, unul din trei potenţiali cumpărători de Black Friday vrea să cheltuiască mai mult de 3.000 de lei.
În ceea ce priveşte categoriile de produse pe care românii le vizează la ediţia din 2025 de Black Friday, pe primul loc se află electrocasnicele mici, interesul fiind cel mai ridicat în rândul femeilor, aproape jumătate dintre ele avându-le pe listă. Televizioarele sunt pe locul doi în topul preferinţelor, urmate de haine, telefoane mobile, maşini de spălat, frigidere şi încălţăminte. În top 10 se regăseşte şi categoria cosmeticelor, care este şi pe lista de anul acesta, în special pe cea a tinerilor cu 18%, a femeilor şi a celor din Bucureşti cu 14% în ambele cazuri.
Interesul pentru Black Friday 2025 se menţine ridicat, iar românii sunt dispuşi să cheltuiască sume considerabile pentru a beneficia de oferte speciale. Cu o cotă de popularitate de peste 90%, Black Friday rămâne un eveniment important în România, iar studiile arată că oamenii sunt încă interesaţi de achiziţii importante în acest context. Prin urmare, Black Friday 2025 promite să fie un eveniment de succes, cu o varietate de oferte atractive pentru diversele categorii de produse.

Fii primul care comentează