Lansarea jocului Borderlands 4 a generat discuții în industrie, CEO-ul Take-Two, Strauss Zelnick, menționând că vânzările au fost “un pic mai slabe” decât așteptările, în parte din cauza problemelor tehnice raportate pe PC. Deși jocul a fost anticipat, dificultățile de performanță au influențat experiența utilizatorilor și, implicit, popularitatea sa inițială.

Zelnick a declarat că defectele tehnice au contribuit la performanțele slabe de vânzare, dar a exprimat încrederea că jocul își va reveni în timp. El a subliniat că, deși erorile au afectat lansarea, echipa Gearbox a realizat un produs de calitate.

Printre problemele semnalate de utilizatori, s-au aflat întârzierile și lipsa fluidității în joc, care au dus la reacții mixte din partea criticilor și jucătorilor. De asemenea, Randy Pitchford, șeful Gearbox, a menționat că performanțele jocului sunt “destul de optime”, implicând că dificultățile tehnice nu reflectă munca echipei.

Pentru o mai bună înțelegere a contextului, este important de menționat că Take-Two și Gearbox continuă să lucreze la remedieri și update-uri pentru a îmbunătăți performanța jocului. Aceasta ar putea ajuta la stabilizarea vânzărilor în perioada următoare.

În urma acestor evenimente, toată atenția rămâne asupra reacțiilor din piață și a modului în care compania răspunde feedback-ului jucătorilor. Monitorizarea continuă a situației va oferi informații relevante despre viitorul Borderlands 4 pe termen lung.