Sfârșitul de săptămână urmează să fie unul dintre cele mai slabe ale anului, potrivit surselor de distribuție, care se plâng de faptul că acest sfârșit de săptămână ar putea fi unul dintre cele mai slabe ale anului. Există chiar și discuții nefericite care sugerează că vara aceasta, care a început cu 3,4 miliarde de dolari și a crescut cu 2% față de vara trecută, ar putea fi una dintre cele mai slabe ale anului.

Însă, într-un moment neașteptat, gigantul Netflix, o companie de streaming cu o valoare de 512,6 miliarde de dolari, care se concentrează pe abonamente și nu pe spectacole teatrale, a decis să lanseze o versiune specială a filmului animat “Kpop Demon Hunters” în aproximativ 1.700 de locații, doar pentru sâmbătă și duminică. Până în acest moment, s-au vândut bilete pentru 1.100 de locații. Conform surselor, “Kpop Demon Hunters” ar putea câștiga locul întâi cu o sumă de peste 15 milioane de dolari, depășind astfel filmul “Weapons” al lui Zach Cregger, care ar putea aduna circa 13,5 milioane de dolari.

“Kpop Demon Hunters” este în prezent al doilea film cel mai vizionat pe Netflix, cu peste 210,5 milioane de vizualizări la nivel global și ar putea depăși curând filmul “Red Notice”, care are în acest moment 230,9 milioane de vizualizări. În ultimele două săptămâni, filmul a avut 26 de milioane de vizualizări pe săptămână, fără a înregistra o scădere. “Kpop Demon Hunters” este un film de animație produs de Sony Pictures Animation.

Sunt câteva aspecte care trebuie luate în considerare atunci când se face o previziune pentru “Kpop Demon Hunters”, cum ar fi faptul că filmul va fi difuzat doar sâmbătă și duminică și că este orientat către un public tânăr feminin, care poate să vină în număr mare la început, dar să scadă ulterior. Cu toate acestea, vânzările avansate pentru “Kpop Demon Hunters” au stârnit entuziasm în rândul surselor.



Sursa articol