O problemă tehnică majoră a afectat compania de comerț electronic Shopify în ziua de luni, ceea ce a determinat întârzieri în procesarea tranzacțiilor pentru unii comercianți, într-una dintre cele mai mari zile de cumpărături ale anului.
Compania canadiană de comerț electronic a anunțat pe pagina sa de status că unii comercianți întâmpinau dificultăți la autentificare, în timp ce alții nu aveau acces la sistemele de vânzare cu amănuntul, un portal critic utilizat pentru gestionarea tranzacțiilor și a altor procese interne.
Ulterior, Shopify a anunțat că serviciile sale încep să se redreseze, dar unii comercianți ar putea încă observa perturbări ale instrumentelor sale de vânzare cu amănuntul și administrative.
Compania a declarat că a identificat și a rezolvat o problemă cu fluxul de autentificare la logare și că se înregistrează semne de redresare pentru logarea administrativă și cea a sistemelor de vânzare cu amănuntul.
Un purtător de cuvânt al Shopify a îndrumat către pagina de status a companiei atunci când a fost contactat pentru comentarii.
Site-ul Downdetector a arătat mii de utilizatori care au raportat probleme cu Shopify în jurul orei 13:15, ora Est, după ce aproximativ 4.000 de cazuri au fost raportate de utilizatori la ora 11:00.
Shopify oferă software pentru comercianții care desfășoară afaceri online, precum și servicii cum ar fi instrumente de publicitate și de procesare a plăților. Compania afirmă că gestionează peste 10% din toate tranzacțiile de comerț electronic din Statele Unite ale Americii.
Shopify și-a făcut numele ca o platformă pentru întreprinderile mici și brandurile care vând direct consumatorilor, dar găzduiește în cea mai mare parte magazine online pentru retaileri mai mari, cum ar fi Reebok, Mattel, Barnes & Noble și Nestle.
Perturbarea a coincis cu reducerea de prețuri de luni, când cumpărătorii de sărbători s-au grăbit să cumpere produse la prețuri reduse. Potrivit estimărilor Adobe Analytics, cumpărătorii americani vor cheltui 14,2 miliarde de dolari online luni, în creștere cu 6,3% față de anul precedent.
Cumpărătorii americani au cheltuit 11,8 miliarde de dolari vineri, marcând un salt de 9,1% față de anul precedent, conform datelor Adobe.
Președintele Shopify, Harley Finkelstein, a declarat sâmbătă că compania a înregistrat 6,2 miliarde de dolari în volumul mărfurilor vândute în ziua de vineri, o creștere de 25% față de anul precedent. Printre categoriile de produse de top s-au numărat produsele cosmetice, îmbrăcămintea sportivă, fitness și nutriție, a notat Finkelstein.
Unii investitori au fost dezamăgiți de rezultate, cu toate acestea. Analisti de la Oppenheimer au declarat că se așteaptă la o “reacție ușor negativă”, deoarece creșterea vânzărilor a urmat “sub așteptările de creștere a volumului mărfurilor din trimestrul al patrulea” de 28% față de anul precedent.
Acțiunile Shopify au scăzut cu 5,8% luni. Pentru mai multe informații despre tendințele în comerțul electronic și sfaturi pentru antreprenori, vizitați pagina noastră de știri despre afaceri și comerț electronic.

Fii primul care comentează