george russell a obținut a opta pole position a carierei sale și a doua în 2025, oferind un aspect neobișnuit grilei de start de la singapore. el este urmat de max verstappen și reușește să-și mențină avântul în campionat, pornind mai devreme decât ambele mașini mclaren, care au avut o evoluție ciudat de slabă.
poziția pe pistă a fost istoric foarte importantă la marina bay, dar schimbările recente aduse circuitului, cum ar fi adăugarea unei noi drepte și a unei a patra zone drs, au schimbat puțin echilibrul în ceea ce privește depășirile. aceste modificări ar putea influența strategia echipelor și a piloților în cursele viitoare.
evenimentele de anul trecut au arătat că toată lumea, de la primul loc până la cel de-al 17-lea, a adoptat o strategie de o singură oprire, majoritatea alegând varianta medie- dură, inclusiv nouă din primii zece. o fereastră de pit stop foarte largă a avut mașinile care punctau oprindu-se între tururile 13 și 38. este semnificativ faptul că atât cel mai devreme stopper, carlos sainz, cât și ultimul dintre cei care au stopat târziu, oscar piastri, au reușit să câștige poziții de pe urma deciziilor lor.
în concluzie, câștigarea pole position de către george russell și modificările aduse circuitului de la singapore ar putea avea un impact semnificativ asupra cursei și a strategiilor echipelor. este important să urmărim evoluția evenimentelor și să analizăm deciziile luate de echipaje pentru a înțelege mai bine dinamica acestui sport.

Fii primul care comentează