Serviciile Cloudflare au înregistrat o nouă pană, vineri, 5 decembrie, la aproximativ trei săptămâni de la un incident global care a afectat televiziuni, organisme internaționale și companii din întreaga lume.
UPDATE: Problema de conexiune a fost rezolvată, cel puțin parțial.
Mai multe site-uri web au fost indisponibile pe 18 noiembrie din cauza unor probleme tehnicionale ale serviciilor Cloudflare, informa Directoratul Național de Securitate Cibernetică. “În cursul zilei de astăzi, mai multe site-uri web (inclusiv site-ul DNSC, dar și site-uri ale unor entități de presă sau rețele de socializare) au devenit indisponibile din pricina unor probleme de furnizare a serviciilor companiei Cloudflare. Problemele semnalate au fost remediate între timp”, au anunțat reprezentanții DNSC pe pagina de Facebook a instituției.
Cloudflare este o companie care oferă servicii de securitate și de creștere a performanței site-urilor web, funcționând ca un proxy invers care direcționează traficul dintre vizitatori și serverul unui site. Din cauza acestui rol intermediar, indisponibilitatea serviciilor companiei determină erori la accesarea site-urilor web aflate sub gestiune, fără să semnaleze o problemă cu infrastructura site-ului respectiv.
Specialiștii în cybersecurity au precizat că evenimentul a fost datorat unor erori operaționale și nu este o consecință a unui atac cibernetic. Analiza tehnică nu a identificat elemente care să indice o compromitere a sistemelor.
Pentru mai multe informații despre securitatea cibernetică și impactul pangărilor asupra site-urilor web, citiți și despre importanța protecției datelor și a infrastructurii IT în era digitală. De asemenea, puteți găsi informații despre cum puteți proteja-vă propriile site-uri web și date de posibilele atacuri cibernetice.
Sursa articol

Fii primul care comentează