
Recent, MindsEye, un studio fondat de fostul director al GTA, s-a confruntat cu dificultăți majore, după ce a lansat un joc ce a fost catalogat ca fiind unul dintre cele mai slabe din 2025. Cu un buget de 200 de milioane de lire, produsul final a atras nu doar critici, ci și nemulțumiri din partea angajaților, care acuză managementul de gestionarea defectuoasă a resurselor și a forței de muncă.
Diverse surse au raportat că aproape 100 de dezvoltatori au solicitat schimbări, din cauza „overtime-ului insuportabil” și a concedierilor gestionate în mod ineficient. Unii angajați au spus că atmosfera de lucru a fost afectată semnificativ de deciziile executive, iar termenii de muncă au devenit insuportabili. „Executivii ar trebui să stea pe margine”, a declarat un reprezentant al echipei de dezvoltare, subliniind necesitatea unei schimbări în abordarea managementului.
În răspuns, Build A Rocket Boy, compania responsabilă de MindsEye, a afirmat că este „învățând și crescând” în urma feedback-ului angajaților. În ciuda acestui angajament, provocările continuă, iar studiul se află într-o perioadă critică, în care reputația sa și viitorul în industria jocurilor depind de reacțiile lor.
Pe parcursul acestei crize, discuțiile din industrie s-au intensificat în jurul condițiilor de lucru din studiourile de dezvoltare. Mulți dezvoltatori solicită îmbunătățiri în cultura muncii și transparență în deciziile executive, pentru a preveni situații similare în viitor.
Situația MindsEye subliniază importanța informării continue asupra condițiilor din industria jocurilor video și a impactului deciziilor executive asupra bunăstării angajaților. Criza actuală ar putea reprezenta o oportunitate pentru reformele necesare în managementul studiourilor, care ar putea duce la un mediu de lucru mai sănătos și mai productiv. Monitorizarea evoluțiilor în acest sector rămâne esențială.
Fii primul care comentează