Ministerul Educației a publicat recent Metodologia de organizare a orelor de învățare remedială în învățământul primar, prin Ordinul de ministru nr. 6.423/2025. Acest document prezintă regulile pentru organizarea celor două ore obligatorii de învățare remedială pe săptămână, introduse prin Legea Bolojan. Fiecare învățător sau profesor pentru învățământ primar are obligația de a organiza aceste ore, care pot fi integrate în cele opt ore zilnice petrecute de elevi la școală, în cazul alternativelor Step by Step.
Grupele de elevi pentru orele remediale se formează de regulă cu 6–12 copii, dar pot fi mai mici sau mai mari, în funcție de situație. De asemenea, se pot constitui grupe și din elevi de la clase diferite. Metodologia prevede că fiecare învățător sau profesor va avea un catalog separat și o condică pentru orele de învățare remedială, iar elevii participă obligatoriu la aceste ore.
Detalii despre metodologia de organizare a orelor de învățare remedială pot fi găsite pe site-urile oficiale ale Ministerului Educației sau ale instituțiilor de învățământ. Este important ca părinții și elevii să fie informați despre aceste schimbări și să înțeleagă beneficiile învățării remediale pentru elevi. Prin urmare, este recomandat ca cei interesați să verifice sursele oficiale pentru informații actualizate și detalii despre implementarea acestei metodologii.

Fii primul care comentează