
Ducii de Sussex și-au prelungit contractul cu platforma de streaming Netflix pentru producții de filme și seriale TV, conform informațiilor publicate de BBC. Acest acord a fost descris ca fiind unul pe mai mulți ani, cu prioritate pentru propunerile companiei de producție a lui Harry și Meghan, numită Archewell. Noul contract este mai flexibil decât cel anterior și contrazice zvonurile potrivit cărora colaborarea ar fi fost definitiv încheiată.
Meghan a spus că ea și Harry au fost inspirați de această colaborare pentru a dezvolta conținut divers, gândit pentru a fi relevant la nivel global și pentru a celebra viziunea lor comună. Nu au fost făcute publice detalii despre durata acestui parteneriat sau despre condițiile financiare, însă se estimează că în 2020, în cadrul unui acord anterior, au primit aproximativ 100 de milioane de dolari.
Anunțul a fost făcut înainte ca a doua serie a show-ului culinar „With Love, Meghan” să fie difuzată la sfârșitul lunii. Deși prima serie nu a intrat în topul celor mai populare emisiuni de pe Netflix în prima jumătate a anului 2025, are o audiență relativ redusă, cu doar 5,3 milioane de vizionări. În comparație, cea mai urmărită producție în aceeași perioadă a fost un serial dramatic cu 145 de milioane de vizionări.
Un alt documentar despre Harry și Meghan, lansat în decembrie 2022 și intitulat tot „Harry & Meghan”, a avut o audiență mai mare, cu peste 23 de milioane de vizualizări. În plus, Netflix a anunțat o ediție specială de Crăciun a serialului „With Love, Meghan”, în care invită spectatorii să petreacă sărbătorile alături de Meghan în Montecito.
Serialul este acompaniat de un set de produse alimentare și băuturi numit „As Ever”, inclusiv vin roze și gemuri.
Fii primul care comentează