Clienții Hidroelectrica sunt invitați să transmită indexul autocitit până la data de 26 decembrie pentru a asigura că factura reflectă consumul real de energie. Acest lucru evită estimările și garantează facturi corecte și mai mici.

Pentru a beneficia de o factură corectă la energie, consumatorii trebuie să comunice indexul furnizorului, astfel încât să plătească exact cât au consumat, fără a fi taxați suplimentar. Dacă indexul nu este comunicat, furnizorul face o estimare, iar consumatorul riscă să plătească mai mult până la verificările pe teren.

Pentru a comunica indexul, clienții au la dispoziție următoarele modalități: Portalul Client Hidroelectrica, aplicația iHidro, disponibilă în magazinele de aplicații, sau apel gratuit la numărul 0800 800 359. Compania recomandă clienților să se asigure că indexul este transmis corect și la timp.

Mai multe informații despre modul în care puteți reduce factura la energie și despre beneficiile utilizării energiei regenerabile puteți găsi pe site-ul nostru, la secțiunea de știri despre energie și mediu. De asemenea, puteți citi despre cum să vă încălziți casa mai eficient și despre beneficiile utilizării panourilor fotovoltaice.



Sursa articol