Hidroelectrica anunță prelungirea perioadei de mentenanță pentru aplicația iHidro, aceasta fiind indisponibilă pentru încă o zi, până pe 22 august 2025. Compania de stat a informat clienții că lucrările de mentenanță vor continua și în cursul zilei de 22 august, timp în care aplicația nu va fi disponibilă, iar în cazurile rare în care logarea va reuși, funcționalitățile vor fi limitate.

Din cauza lucrărilor la sisteme, Hidroelectrica a prelungit perioada de transmitere a indexului autocitit pentru luna august, aceasta fiind acum 22-27 august 2025, față de perioada standard de 22-26 ale lunii. Clienții pot transmite indexul prin următoarele modalități: aplicația iHidro sau prin browser-ul de internet la adresa specificată, Portalul Client Hidroelectrica sau prin apel gratuit la numărul 0800 800 359, toate aceste modalități fiind disponibile în intervalul 22 – 27 august.

Prelungirea perioadei de mentenanță și a perioadei de transmitere a indexului autocitit a fost anunțată de Hidroelectrica prin intermediul unui comunicat, în care se menționează că compania lucrează la optimizarea sistemelor pentru a îmbunătăți experiența clienților. Pentru mai multe informații despre modalitățile de transmitere a indexului și despre serviciile oferite de Hidroelectrica, clienții pot accesa site-ul oficial al companiei sau pot contacta serviciul de asistență clienți.



Sursa articol