
The Weeknd anunță extinderea turneului său de succes, After Hours Til Dawn Stadium Tour, cu noi date în Mexic, Brazilia, Europa și Regatul Unit. Turneul, produs de Live Nation și sponsorizat de Nespresso, va debuta pe 20 aprilie la Mexico City și va include opriri în Rio de Janeiro, São Paulo, Paris, Amsterdam, Milano, Londra, Madrid și alte orașe.
Anitta se va alătura lui The Weeknd pentru datele din Mexic și Brazilia, în timp ce Playboi Carti va apărea la toate spectacolele din Europa și Regatul Unit. Turneul sărbătorește trilogia de albume a lui The Weeknd, “After Hours”, “Dawn FM” și “Hurry Up Tomorrow”, și prezintă hituri din catalogul său.
The Weeknd va dona 1 euro din fiecare bilet vândut în Europa, 1 lire sterline în Regatul Unit și echivalentul în moneda locală în Mexic și Brazilia pentru educație și ajutor alimentar, în parteneriat cu Global Citizen și Programul Alimentar Mondial al Națiunilor Unite. Fanii pot câștiga un pair de bilete gratuite la fiecare dată a turneului prin implicarea în acțiuni pentru a pune capăt sărăciei extreme cu Global Citizen.
The Weeknd este un superstar global cu peste 111 milioane de ascultători lunar pe Spotify și deține recordul pentru cel mai mare număr de ascultători lunar timp de peste doi ani. El a lansat recent colecția de cafea Samra Origins, care include o cafea single-origin din Tanzania, accesorii exclusive și o nouă mașină Vertuo.
Playboi Carti s-a alăturat lui The Weeknd pe scena muzicală în ultimii ani, cu peste 31 de miliarde de stream-uri la nivel global și colaborări cu artiști precum Beyoncé, Lil Uzi Vert și Travis Scott. Anitta, o superstar globală din Brazilia, s-a remarcat cu hituri precum “Envolver” și “Versions of Me”, și a devenit prima artistă braziliană care a câștigat un premiul VMA pentru “Best Latin Video”.
Pentru mai multe informații despre turneu și bilete, vizitați site-ul oficial al lui The Weeknd.
Sursa articol
Fii primul care comentează