Asia Express, emisiunea de realitate care a cucerit inimile telespectatorilor români, a pregătit pentru concurenții săi o nouă probă plină de aventură și emoție. În cea de-a treia ediție a etapei acesteia, difuzată marți, de la ora 20.30, concurenții vor păși într-un oraș în care trăiesc mulți veterani de război și vor avea parte de o misiune inedită: vor trebui să prepare un ceai tradițional, pentru a onora o familie de localnici. Asemenea soldaților vietnamezi din timpul războiului, care foloseau vechea “tehnică a gătirii orezului în mers” și preparau ceai chiar în timp ce mărșăluiau prin junglă, echipele vor fi nevoite să transporte apa și frunzele de ceai pe o cobiliță, în timp ce partenerul lor va purta o torță pentru a menține focul aprins.
Emisiunea Asia Express a înregistrat un succes răsunător la public, ocupând primul loc în topul emisiunilor de televiziune. La nivelul publicului comercial cu vârste cuprinse între 21 și 54 de ani, show-ul a obținut o audiență medie de 6.4 puncte de rating și 26% cotă de piață, în timp ce postul de pe locul al doilea, Pro TV, a înregistrat 4.2 puncte de rating și 17% cotă de piață. Ierarhia s-a păstrat și pe tronsonul publicului urban, emisiunea înregistrând 5.7 puncte de rating și 18.1% cotă de piață, în timp ce postul de pe locul 2 a obținut 3.8 puncte de rating și 12.2% cotă de piață.
Totodată, Asia Express a condus și la nivelul publicului național, pe care a înregistrat 5.4 puncte de rating și 17% cotă de piață, în timp ce postul de pe locul doi, Pro TV, a obținut 4.4 puncte de rating și 13.7% cotă de piață. În minutul de aur, 21.12, peste 1.2 milioane de telespectatori la nivelul întregului public au urmărit aventurile concurenților Asia Express – Drumul Eroilor. Această emisiune a reușit să capteze atenția și să mențină interesul telespectatorilor, oferindu-le o experiență spectaculoasă și de neratat.

Fii primul care comentează